youtube
twitter
youtube
youtube
youtube
app
play
youtube
Σχόλια κλειστά

20140814_181929

ΔΡΑΣΗ C.1: ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & SOCIAL MEDIA

 

Στο πλαίσιο της Δράσης C.1:

  • Δημιουργήθηκαν οι λογαριασμοί του έργου στο Facebook (LIFE AMMOS) και το Twitter (@LIFE_AMMOS), κανάλι στο YouTube (LIFE AMMOS), καθώς και σελίδα στο Google+ (LIFE AMMOS) και το Flickr (LIFE AMMOS). Επιπλέον, δημιουργήθηκαν λογαριασμοί στο Foursquare με τα σημεία τοποθέτησης των info-kiosks, ώστε να είναι ενήμεροι οι χρήστες της εφαρμογής που επισκέπτονταν τις παραλίες.
  • Απεστάλη το τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης και η λήφθηκε η απαραίτητη έγκριση (Απόφαση 208, 19.06.2014) για τη δωρεάν μετάδοσή τους από τους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς της χώρας για το διάστημα 20.06-30.07.2014 (40 ημέρες). Μετά τη λήψη της έγκρισης, τα δύο σποτ προωθήθηκαν από το Δίκτυο ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS σε ΜΜΕ εθνικής και τοπικής εμβέλειας.
  • Έγινε προετοιμασία και αποστολή 15 Δελτίων Τύπου.
  • Πραγματοποιήθηκαν 19 συνεντεύξεις, 6 τηλεοπτικές και 13 ραδιοφωνικές.
  • Δημοσιεύθηκαν 17 άρθρα στον έντυπο και 153 άρθρα στον ηλεκτρονικό Τύπο, συμπεριλαμβανομένων και αναφορών στο LIFE AMMOS σε 9 ηλεκτρονικά ενημερωτικά δελτία του MEDSOS.
   

ΔΡΑΣΗ C.2: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΙΑ ΕΞΥΠΝΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ

Το “Ammos” App αποτέλεσε ουσιαστικό αντικείμενο προβολής μέσα από όλα τα επικοινωνιακά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν εκτενώς στο πλαίσιο της επικοινωνιακής στρατηγικής του έργου. Ταυτόχρονα, το “Ammos” App παρουσιάστηκε μέσα από δημοσιεύματα στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, καθώς και συνεντεύξεις. Επιπλέον, σε όλα τα επικοινωνιακά υλικά του έργου (σταχτοδοχεία μιας χρήσης, φυλλάδια, αφίσες, banners) τυπώθηκε γραμμωτός κώδικας (barcode) δυο διαστάσεων (QR Code). Στο QR Code αποθηκεύτηκε σύνδεσμος που οδηγεί το χρήστη (ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα της συσκευής του) στο κατάλληλο ηλεκτρονικό κατάστημα (App Store – Google Play) προκειμένου να «κατεβάσει» και εγκαταστήσει την εφαρμογή (δωρεάν). Οι δράσεις διάδοσης ενισχύθηκαν από προωθητική εκστρατεία που πραγματοποιήθηκε το καλοκαίρι 2014 μέσω του εργαλείου Facebook Adverts (“Ads”) .

   

ΔΡΑΣΗ C.3: ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ

Η Δράση C.3 σηματοδότησε την εντατικοποίηση των τοπικών δράσεων του LIFE AMMOS, με την εγκατάσταση των info-kiosks και την παρουσία εκπαιδευμένου προσωπικού σε κάθε παραλία κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου 2014 (Μάιος-Σεπτέμβριος). Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν οι προβλεπόμενες (και απαραίτητες) επαναληπτικές μετρήσεις απορριμμάτων καπνιστών και διενεργήθηκε ποσοτική έρευνα στους λουόμενους, σε μηνιαία βάση.

 

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την επιλογή δεκαπέντε (15) Εποπτών παραλίας

Στατιστικά στοιχεία διανομής σταχτοδοχείων στις παραλίες

   

ΔΡΑΣΗ C.4: ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ DΟ IT YOURSELF σε ενδιαφερόμενα μέρη

Υλικό τεκμηρίωσης πραγματοποίησης εθελοντικών εκστρατειών