youtube
twitter
youtube
youtube
youtube
app
play
youtube
Σχόλια κλειστά

image062

ΔΡΑΣΗ Β.1: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Επικοινωνιακό Πλάνο

Εκπαιδευτικό Πλάνο

Αποτελέσματα ποιοτικής έρευνας με τη μέθοδο των focus groups

Έκθεση αποτελεσμάτων αρχικής επίσκεψης παραλιώνExecutive Summary

   

ΔΡΑΣΗ Β.2: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

  • Δημιουργήθηκε το ολοκληρωμένο Εκπαιδευτικό Πακέτο με τίτλο: Θαλάσσια απορρίμματα – Το αποτύπωμα των ανθρώπων στις ακτές και τις θάλασσες αποτελούμενο από Φύλλα Εργασίας, Φύλλα Πληροφοριών και Διευκρινίσεις προς τους εκπαιδευτικούς που υλοποιούν προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΠΕ) πάνω στη συγκεκριμένη θεματολογία.
  • Αναπτύχθηκε μια εκπαιδευτική παρουσίαση διάρκειας μιας διδακτικής ώρας (45′), η οποία έχει λάβει την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας.
  • Σχεδιάστηκε διαδραστικό παιχνίδι δρόμου που αποτελείται από 5 διαφορετικές “δοκιμασίες”. Το παιχνίδι συνδυάζει την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση με την ψυχαγωγία και σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο, ώστε υπάρχει ευελιξία και να μπορεί να υλοποιηθεί αποτελεσματικά ανεξάρτητα από τον αριθμό, αλλά και την ηλικία, των συμμετεχόντων.
 

Το υλικό του πακέτου και η εκπαιδευτική παρουσίαση είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο σε μορφή PDF στην ειδική ενότητα “Εκπαιδευτικό Υλικό” της παρούσας ιστοσελίδας. Παράλληλα, το εκπαιδευτικό πακέτο είναι προσβάσιμο και από την αντίστοιχη θεματική ενότητα της ιστοσελίδας του Δικτύου ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS, την οποία οι εκπαιδευτικοί ήδη γνωρίζουν και χρησιμοποιούν στο πλαίσιο των γενικότερων δράσεων ΠΕ της οργάνωσης.

   

ΔΡΑΣΗ Β.3: ΑΝΑΠΤΥΞΗ MOBILE ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Η εφαρμογή “Ammos” σχεδιάστηκε από την TERRA NOVA με γνώμονα τη λειτουργικότητα προς το χρήστη και τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητάς της όσον αφορά την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με το περιβαλλοντικό πρόβλημα που διαχειρίζεται το έργο.

 

Ο χρήστης της εφαρμογής μπορεί να δει περισσότερες από 2.500 παραλίες της Ελλάδας (μεταξύ των οποίων είναι και οι παραλίες/ περιοχές υλοποίησης του LIFE AMMOS) σε χάρτη ή σε δορυφορική απεικόνιση σε μορφή σημείων, καθώς και σε μορφή λίστας, στην οποία μπορεί να περιηγηθεί και να επιλέξει την παραλία που τον ενδιαφέρει. Στη συνέχεια, μπορεί να δει την αξιολόγηση που έχει λάβει η παραλία της επιλογής του σχέση με τα απορρίμματα καπνιστών, από οποιοδήποτε σημείο κι αν βρίσκεται. Όταν βρεθεί στην παραλία ως λουόμενος, η εφαρμογή το «καταλαβαίνει» και του δίνει τη δυνατότητα να την αξιολογήσει ποιοτικά (γενική αίσθηση καθαριότητας) και ποσοτικά (αριθμός αποτσίγαρων ανά τετραγωνικό μέτρο).

 

AmmosApp

 

Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να κοινοποιήσει τα αποτελέσματα της αξιολόγησής του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι η πληροφορία διαχέεται σε ευρύτερο αριθμό ατόμων, τα οποία και ενημερώνονται για τη «βαθμολογία» που πήρε η εκάστοτε παραλία, ακόμα κι αν δεν έχουν κατεβάσει οι ίδιοι τη σχετική εφαρμογή στο κινητό τους. Τέλος, στην εφαρμογή δίνονται πληροφορίες για το έργο, τους συμμετέχοντες σε αυτό και για τις παραλίες ενδιαφέροντος.

 

Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή από το App Store και Google Play, ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα του smartphone ή του tablet σας (iOS/ Android, αντίστοιχα). 

   

ΔΡΑΣΗ Β.4: ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΥΛΙΚΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Η επικοινωνιακή “εργαλειοθήκη” του έργου περιλάμβανε:

  • Σταχτοδοχεία μιας χρήσης, Αφίσες, Φυλλάδια και Fact Sheet (βλ. ενότητα “Υλικό Εκστρατείας“).
  • Τηλεοπτικό και Ραδιοφωνικό σποτ, καθώς και video (βλ. ενότητα “Οπτικοακουστικό Υλικό“).
  • Ενημερωτικά περίπτερα (info-kiosks) και κάδους απορριμμάτων για την απόρριψη των χρησιμοποιημένων σταχτοδοχείων- εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν κατά αποκλειστικότητα κατά την εντατική εκστρατεία στις παραλίες/ περιοχές ενδιαφέροντος του έργου (Καλοκαίρι 2014). Η αρτιότητα των info-kiosks έτυχε αναγνώρισης από τον ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ, καθώς ο αρχιτέκτονας, κος Ηλίας Παπαγεωργίου, έλαβε τιμητική διάκριση για το σχεδιασμό τους στα Βραβεία Αρχιτεκτονικής ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ 2014 (Κατηγορία “Αρχιτεκτονική Δημόσιου Ανοικτού χώρου – Τοπίου”). 
  • Ερωτηματολόγιο για τη διενέργεια ποσοτικής έρευνας (ELEN) σε λουόμενους των περιοχών ενδιαφέροντος.
  • Αφίσες με αυτοκόλλητο οπίσθιου φωτισμού (backlit), που αναρτήθηκαν σε κεντρικό σημείο σε 9 πλοία της εταιρείας BLUE STAR FERRIES.
  • Roll-up Banners